החלטתם לצאת לדרך עצמאית? מזל טוב! אנחנו מאחלים לכם הרבה הצלחה ופרנסה בדרך החדשה שלכם, אבל האם כבר טיפלתם בהליך פתיתת עוסק פטור? מדובר בהליך בירוקרטי חשוב שלאחריו תוכלו להתחיל ולחיות את החלום שלכם. עם זאת, שינוי הסטטוס מחייב גם שינוי באופן התנהלות העבודה שלכם, בדגש על המשרד. רוצים לדעת בדיוק על מה אנחנו מדברים? בואו תקראו.

איך פתיחת עוסק פטור משפיעה על סידור המשרד שלכם?

כשאתם עוברים להיות בעלי עסק, גם אם מדובר בעסק קטן, המשרד שלכם חייב להיראות בהתאם. שעות ותהליכי העבודה שלכם הולכים להיות שונים לחלוטין מכפי שהם היו שהייתם שכירים, אז למה לא לסדר את המשרד שהכי יתאים לכם? משרד של עצמאיים צריך להיות מהודק ומוקפד, כזה שתוכלו למצוא בו כל פריט וכל מסמך בקלות ובמהירות. אסור לשכוח כי אתם אלו שתצטרכו להגיש לגופים המדיניים השונות הרבה מסמכים וקבלות, לכן אתם חייבים להרכיב לעצמכם את המשרד או פינת העבודה שהכי מתאימה לכם.

פתיחת עוסק פטור – הזדמנות להתחיל מחדש

העובדה שיצאתם לדרך עסקית חדשה רק אומרת שאתם יכולים להתחיל ולעצב את המשרדים שלכם! זו ההזדמנות שלכם לתת דרור ליצירתיות שלכם, לרכוש את כל הציוד המשרדי שיעזור לכם לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר וגם תכניס קצת אסתטיקה לתוך כל הבלגאן. החל ממוצרי תיוק, דרך מחותמות מותאמות אישית, מכשירי כתיבה ואפילו ציוד מחשבים – זה הזמן שלכם לעשות חושבים ולאפשר לעצמכם להתחדש.

פתיחת עוסק פטור – איך תוכלו לדעת מה אתם צריכים?

קל מאוד להתפתות ולרכוש לעצמכם את כל מוצרי המשרד האפשריים שאתם רק נתקלים בהם, אך ישנן כמה דרכים בהם אתם יכולים לוודא שאתם קונים רק את מה שאתם באמת צריכים.

ראשית, תמיד תוכלו להתייעץ עם עוסקים פטורים אחרים שעובדים בתחום דומה שלכם. אל תהססו לשאול אותם מה הוא הציוד המשרדי שהם לא מוכנים לוותר עליו, מה הן הרכישות שהן קצת מתחרטים עליהן ומה הם הדברים החשובים באמת. אין חכם כבעל ניסיון, וכאן מומלץ מאוד להשתמש בניסיון הזה. תוכלו להתייעץ גם עם עסקים שמתמחים בריהוט משרדי ומוסדי, משום שהם אלו שמעניקים להם את כל הציוד החשוב הזה ויודעים מה באמת נחוץ.

בנוסף, פעמים רבות תגלו שהתשובה נמצאת דווקא אצלכם. אנחנו מזמינים אתכם לשבת עם עצמכם רגע ולנסות לעשות רשימה של הציוד שאתם חושבים שאתם צריכים ותעצרו שאתם חושבים שסיימתם. הרשימה הזו תוכל לשמש עבורכם כמעין סדר עדיפויות, כך שתוכלו להחליט במה להשקיע יותר ובמה להשקיע פחות.

אולי יעניין אותך גם מדפסות

כל הציוד המשרדי שלכם במקום אחד

אם אתם כבר מוכנים לצאת לדרך ולשדרג את שולחן העבודה שלכם, אנחנו ב״קצב ציוד משרדי״ נשמח לעמוד לשירותכם! באתר שלנו תוכלו למצוא את כל הציוד שתצטרכו בשביל למקסם את התפוקה שלכם ותאפשר לכם להישאר תמיד עם ראש מסודר ושקט. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לגלוש באתר, להתרשם ממגוון המוצרים שלנו ולמצוא בקלות את כל מה שתצטרכו. במידה ויש לכם עוד שאלות או שאתם צריכים עזרה בבחירה מבין הדגמים השונים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-84444452.