בס"ד

ראשון עד חמישי 08:00 - 16:00

ספק משרד הביטחון מספר 11002711

אודות

לפני למעלה מ-30 שנה, הקמנו את החנות הראשונה שלנו למכירת כלי כתיבה. היינו בני 21 והגשמנו את החלום הקטן שלנו במרכז קריית אתא. בשנים הראשונות, איישנו את החנות במשך כל שעות היום כדי לשרת את צרכי הלקוחות שלנו, כי האמנו שהלקוח תמיד מגיע במקום הראשון.

המסירות והאהבה שלנו, הן שגרמו לחלום לגדול עוד ועוד ולהפוך להיות מה שהוא היום- ‘קצב ציוד משרדי’.

ההיסטוריה שלנו

באותה תקופה, לפני הקמת החנות, זיהינו את הצורך ששרר באזור, בהעדר חנות המוכרת ציוד לבתי ספר וכלי כתיבה, והחלטנו למלא אותו. לאחר שנים של עבודה קשה, החנות אשר סיפקה ציוד משרדי, מוצרי אומנות, ציוד לבתי הספר וספרי לימוד, התפתחה והופרדה לחנות המיועדת לצרכן הפרטי ומחסן לוגיסטי המשרת את השוק הסיטונאי והמוסדי.

ההווה שלנו

כיום מספקת החברה שלנו ‘קצב ציוד משרדי’ שלל מוצרים שונים, וביניהם: מוצרי אומנות, ציוד היקפי למחשבים, מוצרי ניקיון ומשק, כלי כתיבה ושאר ציוד משרדי בכל רחבי הצפון, יוקנעם וחיפה. את המוצרים אנו מוכרים בחנות, ואף משווקים אותם באמצעות נהגי שליחויות של החברה. אנו מציעים גם משלוחים באזורים אחרים בארץ ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבל פרטים נוספים על דרכי המשלוח.

צוות החברה

הצוות העובד עמנו היום הוא צוות של עובדים ותיקים אשר הצטרפו אלינו כבר בשלבי ההקמה ומלווים אותנו עד היום. הם, בדיוק כמונו, יודעים שהדבר הכי חשוב הוא ללכת לקראת הלקוח, לסייע לו ולוודא שסיפקנו לו כל פריט או שירות שהוא מבקש. אנו מאמינים במוצרים טובים ושירות חם, וכאן טמונה ההצלחה שלנו.

הניסיון שלנו

לאחר כל כך הרבה שנים בתחום אנו מחשיבים את עצמנו מומחים לכל מה שקשור בתחום הציוד המשרדי, ואנו מכירים את השוק על בוריו. אנו יכולים ושמחים לספק הסברים ופרטים ללקוחות שלנו על כל אחד מהמוצרים אותם אנו מוכרים, ואף לנסות ולספק להם גם מוצרים חדשים, לפי בקשה. אנו משרתים הן את המגזר הפרטי, והן את המגזר העסקי, הציבורי והמוסדי, באותה אהבה ויחס אישי שמקבל כל אחד מן הלקוחות שלנו.

Call Now Button דילוג לתוכן