בס"ד

ראשון עד חמישי 08:00 - 16:00

ספק משרד הביטחון מספר 11002711

כסאות משרדיים ארגונומיים

כסאות משרדיים

ישיבה נראית לנו פעולה טבעית של הגוף אבל למעה היא לא ממש כזו. הגוף שלנו צריך להיות בתנועה, השרירים צריכים לפעול והעומס צריך להתחלק, אבל בעידן המודרני אנחנו יושבים לא מעט ולפעמים גם את רוב שעות היום.

למה? זה קורה כי חלק לא מבוטל של העבודות היום מתבצעות בישיבה, אל מול מחשב ומעל לשולחן. זה עלול להטעות ולתת תחושה כאילו העבודה היא במנוחה אבל בפועל, יש לחץ רב על הגב התחתון ועל שרירים ועצמות שונים והנזק מגיע לאט לאט. זו הסיבה שצריך כסאות משרדיים איכותיים, חזקים ועדיף ארגונומיים כדי שניתן יהיה לבצע את העבודה באופן ממושך ועם כמה שפחות נזק.

מהם כסאות משרדיים ארגונומיים?

כסאות משרדיים ארגונומיים אלו כסאות שמותאמים לנוחות מרבית ולשמירה על גוף האדם, לחלוקת עומסים ולתמיכה מרבית בעמוד השדרה ובשאר האיברים. ארגונומיה הינה למעשה הנדסת אנוש שאמורה לתת מענה לשמירה על בריאות ולנוחות מרבית, פונקציות שונות שמאפשרות התאמה מקסימלית בהתאם לגובה, משקל ומשתנים נוספים. יש אלמנטים שונים שרלוונטיים לארגונומיה כשמדובר על כסאות משרדיים:

  • תמיכה בגב התחתון

כסאות משרדיים ארגונומיים אמורים קודם כל לספק תמיכה בגב התחתון. צריך לוודא שמשענת הגב מעוצבת ככה שהיא תוכל לתת תמיכה טובה.

  • המשענת

המשענת צריכה להיות מקומרת כדי לתת מקסימום תמיכה לגב התחתון והיא צריכה להיות עם האפשרות להזזה קדימה ואחורה בשביל התאמה.

  • הריפוד

הריפוד צריך להיות אוורירי בשביל שתהיה כמה שפחות הזעה על הכיסא.

  • עומק ורוחב

רוחב מושב ארגונומי הוא כ-52 ס”מ וכך גם העומק.

  • משענות הידיים

הידיים גם הן צריכות לקבל את המנוחה שלהן ולכן משענות ידיים הן מרכיב חשוב בכיסא משרדי ארגונומי. הגובה הנכון הוא גובה המרפק.

אלו אם כן רוב הפרמטרים שנוגעים לכיסאות ארגונומיים, פרמטרים שיכולים להיות קריטיים לאפקטיביות של העבודה על הכיסאות הללו. מי שעבר מכיסא רגיל לכיסא משרדי ארגונומי ירגיש מהר מאוד את ההבדל.

כסאות משרדיים בעידן העבודה מהבית

פעם, כיסא משרדי היה כשמו – כיסא שעושים בו שימוש במשרד כשמגיעים אליו מהבית. היום יש לא מעט משרדים ביתיים ויש לא מעט אנשים שעובדים בבית, גם אם זה לא ממש בחלל שמוגדר משרד. הקורונה זירזה עוד יותר את התהליך והיום יש המון אנשים שכירים ועצמאיים שעובדים מהבית כי כל מה שצריך זה מחשב וטלפון נייד.

אותם אנשים צריכים גם הם כסאות משרדיים שיתאימו להם, יתמכו בהם ויקלו עליהם את העבודה. הם עובדים בדרך כלל שעות ארוכות והם יכולים להיפגע בדיוק כמו אלו שעובדים במשרדים. רק כסאות משרדים איכותיים יכולים לסייע להם לשמור על הבריאות. בנוסף, כסאות משרדיים איכותיים וארגונומיים יאפשרו להם להתמקד יותר בעבודה, והבית הוא גם ככה סביבה עם פיתויים רבים שיכול להיות מאוד קשה לעמוד בהם.

לקנות רק אצל הטובים ביותר

אז איפה קונים כסאות משרדיים איכותיים? רק בחברה רצינית ומקצועית, כזו שנותנת אחריות על המוצרים שלה ויש לה גם ניסיון רב עם מוצרים מעין אלו. חברה כזו תספק לכם את השקט שאתם צריכים עם הידיעה שהגב שלכם נשמר והיא גם תתרום לאפקטיביות והפרודוקטיביות שלכם עם המוצר שהיא תמכור לכם.

Call Now Button דילוג לתוכן