בס"ד

ראשון עד חמישי 08:00 - 16:00

ספק משרד הביטחון מספר 11002711

כסאות מנהלים/ות

כסאות מנהלים

להיות מנהל זה כאב ראש לא קטן.

  • צריך לדאוג להכול מא’ ועד ת’,
  • צריך לוודא שהכול עובד כמו שצריך,
  • שאין בעיות עם הספקים,
  • שאין בעיות עם המוצרים שמוכרים,
  • שהעובדים עושים את עבודתם,
  • שהשיווק עובד ושאין בעיות עם הנהלת החשבונות.

את כל זה עושים לא מעט מהמשרד, מהמקום אליו הכול מתנקז ובעיקר באמצעות המחשב. זה אומר ישיבה לא מועטה על הכיסא וזה אומר לא פעם כאבי גב בגלל ישיבה ממושכת. זו הסיבה שצריך כסאות מנהלים ארגונומיים אבל בנוסף, הם צריכים להיות גם כאלו שנראים מצוין. על כסאות מנהלים לא חוסכים, משקיעים בהם והם מספקים את התמורה.

כסאות מנהלים – שילוב של נוחות ומראה מתאים

כסאות מנהלים אלו כסאות שאמורים בסופו של דבר לתת מענה לשני דברים – הם צריכים לתת את המענה לצורך בכיבוד המנהל ובהערכה שלו והם צריכים לאפשר לו לעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר, להיות פרודוקטיבי ואפקטיבי עד כמה שניתן.

בכל מה שקשור למראה הכיסא, יש מגוון רחב של כסאות מנהלים מעור, מרשת או מכל חומר שהוא. אלו כסאות גבוהים בדרך כלל ובכל מה שנוגע למראה, הם אמורים לשדר רצינות ומקצועיות, צריכים לשדר עוצמה וכמובן שליטה. מהצד השני יש כפי שציינו את עניין הנוחות. כסאות מנהלים אמורים להיות נוחים כך שאפשר יהיה להעביר עליהם שעות ארוכות. איך הם יאפשרו שימוש ממושך? על ידי זה שהם יהיו ארגונומיים

כסאות מנהלים ארגונומיים

אז מהם הכיסאות הארגונומיים? אלו כסאות שבתכנון שלהם הושקעה מחשבה רבה בכל מה שנוגע לתמיכה שלהם בגוף. אלו כסאות שהושקעה בהם מחשבה על התמיכה בגב התחתון מה שאומר בכל מה שנוגע לחיבור בין המשענת ובין הכיסא, מחשבה בכל מה שנוגע לגובה של המשענת, לרוחב ועומק הכיסא, למשענות הידיים ולפרמטרים רבים אחרים.

כסאות מנהלים ארגונומיים הם היום חובה ולא פריווילגיה. ככל שעובר הזמן העבודה עוברת למחשב והיום מנהל אולי מסתובב איפה שהוא צריך להסתובב, אבל הוא גם יכול לשבת מול מחשב ועם אנשים בפגישות שעות רבות מאוד.

דברים חשובים נוספים

אז מהו כיסא המנהלים האידיאלי? כיסא מנהלים אידיאלי יהיה מרשים, כזה שיש בו עור או עם שילוב של ניקל. הוא צריך להיות  מרופד הן במושב והן במשענת הגב, על מנת שיהיה נוח לשבת בו זמן ממושך. הוא צריך להיות עם ידיות מתכווננות כדי שתוכלו לכוון איך שנוח לכם ולהניח את הידיים בצורה הטובה ביותר בשבילכם, וכדאי שהוא יהיה עם מנגנון אשר מאפשר לקבע את זווית ועם יכולת לווסת את עוצמת הנדנוד.

כסאות מנהלים VS כסאות משרדיים

ההבדלים במחירים בין כסאות מנהלים לבין כסאות משרדיים רגילים עשויים להיות משמעותיים בחלק מהמקרים. אבל אין ספק שההבדל במראה ובנוחות גם הוא משמעותי ובטח כשיש עוברים ושבים בחלל שמתרשמים בין השאר מהריהוט המשרדי של המנהל.

מה שחשוב זה לרכוש כיסא כזה בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה, חברה רצינית ומקצועית שמספקת לכם מוצרים איכותיים כאלו שתהנו מהם שנים ארוכות. היא גם צריכה להיות כזו שנותנת אחריות על המוצרים שלה וגם נותנת שירות במהירות כשצריך. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשביל המשרד שלכם. זה ישפיע ישירות על ההרגשה שלכם, על הנוחות שלכם ועל הפרודוקטיביות שלכם.

Call Now Button דילוג לתוכן