בס"ד

ראשון עד חמישי 08:00 - 16:00

ספק משרד הביטחון מספר 11002711

כסאות אורחים וישיבות

כסאות לישיבות

בכל חברה או ארגון יש ישיבות אחת לכמה זמן. אלו יכולות להיות ישיבות מנהלים, יכולות להיות ישיבות צוות ויכולות להיות כל סוג אחר של ישיבה. בישיבות הללו נידונים הדברים שקורים בשוטף בעסק והן יכולות להיות קצרות או ארוכות.

בין השאר מה שחשוב שהישיבות הללו תהיינה נוחות ונוחות זה אומר בין השאר כסאות לישיבות באיכות גבוהה שנותנים את המענה. אז איך בוחרים כסאות לישיבות? מה חשוב שיהיה בהם? איך נדאג שמשתתפי הישיבות ירגישו בנוח ולא בתוך זמן קצר יהפכו לחסרי מנוחה וכאלו שרוצים רק לסיים את הישיבה?

כסאות ארגונומיים או שלא?

אם אתם מחפשים כסאות לישיבות, אלו יכולים להיות כסאות יחסית פשוטים או כסאות מפוארים וכמובן ארגונומיים. אלו יכולים להיות כסאות אורח מפלסטיק עמיד דגם אלגנט או כיסא אורח מפלסטיק עמיד אבל בדגם אחר. כשמדובר על ישיבות קצרות יחסית אין חשיבות גבוהה לארגונומיה של הכיסאות הללו אבל כשמדובר על ישיבות ארוכות, כדאי שהמשתתפים בהן לא יסיימו את הישיבה עם כאבי גב.

  1. ישיבות ארוכות דורשות כסאות נוחים יותר ואיכותיים יותר והמנהלים יכולים להיות עם כסאות מנהלים. אז מה חשוב בכיסאות ארגונומיים ומהי בכלל ארגונומיה? איך ישיבה ארוכה ומתמשכת יכולה להיות גם נוחה וכזו שלא גורמת לכאבי גב ושאר איברים ולא רק טעימה בגלל בורקסים טריים?

כסאות ארגונומיים לישיבות

כסאות לישיבות יכולים אם כן להיות כסאות ארגונומיים, בעיקר אם מדובר בישיבות ארוכות ומתמשכות. אז מהם בכלל כסאות ארגונומיים ומהם הפרמטרים השונים החשובים? קודם כל חשוב לדעת שארגונומיה זה אומר הנדסת אנוש שאמורה להתאים את הכיסאות ככה שהם יתרמו ליציבות המשתמש. ארגונומיה זה אומר תמיכה בגב ושמירה על מנח בריא וכזה שלא יעייף את הגוף בתוך זמן קצר.

הפרמטרים

כסאות לישיבות שהינם ארגונומיים אמורים לתת מענה בכמה דרכים:

  • תמיכה לידיים

אם למרפקים לא יהיה מקום “לנוח” בו, הם יכאבו והכאב עלול למשוך גם לכיוון הצוואר והגב. כסאות ארגונומיים אמורים לספק מנוחה לידיים באמצעות משענות ידיים שניתן לשחק עם הגובה שלהן כדי שניתן יהיה להתאים אותן.

  • ריפוד

יש כסאות מנהלים מעור או כסאות מחומרים אחרים אטומים אבל כסאות ארגונומיים זה אומר כסאות עם ריפוד אוורירי כדי שתהיה כמה שפחות הזעה.

  • רוחב ועומק הכיסא

הכיסא צריך להיות לא עמוק מידי ולא רחב מידי. לא עמוק מידי כדי שתהיה תמיכה לגב ולא רחב מידי כדי לשבת בצורה אסופה. כעיקרון, הרוחב והעומק אמורים להיות סביב ה-52-53 ס”מ.

  • תמיכה בגב התחתון

משענת הגב צריכה להיות כזו שתיתן תמיכה טובה מכיוון שבישיבה ממושכת רוב העומס הוא על הגב התחתון.

כסאות לישיבות – גם לבית

אנחנו חיים בעידן בו יש לא מעט אנשים שעובדים מהבית. אלו יכולים להיות שכירים ויכולים להיות עצמאיים. גם עבודה מהבית דורשת נוחות ופרודוקטיביות וגם בה יש לא פעם ישיבות ארוכות, בדרך כלל לא פיזיות אלא דרך זום. כסאות לישיבות שהינם כסאות ארגונומיים נדרשים גם בעבודה מהבית. כל מה שצריך זה למצוא את החברה המתאימה, בקצב ציוד משרדי תוכל למצוא מגוון ענק של כיסאות כאלו. אל תתפשרו. לכו על איכות, זה ישתלם לכם.

Call Now Button דילוג לתוכן